Páginas
▼
dimecres, 30 de novembre del 2016
ESCOLA DE MARES/PARES DIGITAL 02.12.16
Recuperant el tema de les noves TIC i Internet, us volem definir altres amenaces on-line amb les quals es poden enfrontar els nostres fills i filles.
dissabte, 26 de novembre del 2016
dissabte, 19 de novembre del 2016
ESCOLA DE PARES/MARES DIGITAL 18.11.16
EDUCAR EN LA SORPRESA
El títol d’aquesta entrada l’hem agafada d’un llibre que ens ha captivat, pel fet que no diu com criar infants perfectes pel mateix fet que no existeixen els pares perfectes, el llibre es titula “Educar en el asombro” de Catherine L’Ecuyer.
Segons aquest llibre, l’infant no precisa de més estímuls, excitacions o ensenyaments que els que ell mateix se procura en el seu desenvolupament normal, els que ell demanda, no els que nosaltres li oferim.
No vos podem fer un resum de tot el llibre perquè diu massa coses, però aquí van un parell de cites:
“Educar en el asombro es respetar sus ritmos, sus necesidades básicas, su inocencia, no adelantar etapas.”
“El juego es el contexto por excelencia en el que los niños pueden dar rienda suelta a la curiosidad. En definitiva, aprender desde dentro hacia fuera.”
“Vemos a los niños lentos porque comparamos su ritmo con el nuestro. Porque tendemos a vivir en el «después»,… mientras ellos viven y disfrutan el momento presente.”
Vos deixam un enllaç a una entrevista que li varen fer a l’autora publicada a la Revista Crecer en familia: https://goo.gl/QK4Dtg
Si no el teniu i vos fa ganes llegir aquest llibre us podeu posar en contacte amb l’Apima a apimaceipmolidenxema@gmail.com
divendres, 11 de novembre del 2016
PROFITOSA xerrada d'alimentació infantil
Ahir es va dur a terme la xerrada d'alimentació infantil organitzada per l'APIMA on vàrem poder escoltar i gaudir de la gran professional Rosa Llull Vila (farmacèutica i nutricionista), a la qual volem agrair la seva col·laboració de forma desinteressada.
dijous, 3 de novembre del 2016
ESCOLA DE PARES/MARES DIGITAL 04.11.16
ALTES CAPACITATS INTEL·LECTUALS
Tenir altes capacitats intel·lectuals no és només tenir un quocient intel·lectual alt,... continuar llegint